Általános Szerződési Feltételek
1. A Szolgáltató adatai
· Cégnév: EKI Concept Korlátolt Felelősségű Társaság
· Rövidített név: EKI Concept Kft.
· Cím: 7815 Harkány. Táncsics M. u. 50
· Cégjegyzékszám: 02-09-085511
· Adószám: 28962191-2-02
· EU adószám: HU28962191
· NTAK Regisztrációs Szám: EG25109957
· Banki adatok:
· OTP Bank: 11731025-21460234-00000000
· IBAN: HU57 11731025 21460234 00000000
· SWIFT KÓD: OTPVHUHB
· Telefon: +36202046651
· E-mail: eckert.gabor@magdarosaresort.hu
· Internet: https://www.magdarosaresort.hu
2. Általános szabályok
2.1. Az Általános Apartmanház Szerződéses Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) azt a szerződéses tartalmat foglalják össze, melyek alapján a EKI Concept Kft. (7815 Harkány, Táncsics M. u. 50. a továbbiakban: Szolgáltató) szerződést köt Vendégeivel a szálláshelyei és szolgáltatásai igénybevételére.
2.2. Egyedi feltételek nem képezik a részét jelen ÁSZF-nek, de nem zárják ki külön, speciális megállapodások kötését utazásközvetítőkkel, szervezőkkel, esetenként más-más, az adott üzletnek megfelelő feltételekkel.
2.3. A szerződés megkötésével egyidejűleg a vendég tudomásul veszi a jelen ÁSZF-ben foglaltakat és eltérő megállapodás hiányában ezt tekintik irányadónak.
3. Szerződő fél
3.1. A Szolgáltató által nyújtott szolgáltatásokat a Vendég veszi igénybe.
3.2. Amennyiben a szolgáltatásokra vonatkozó megrendelést a Vendég közvetlenül a Szolgáltatónak adja le, úgy a Vendég lesz a Szerződő fél. A Szolgáltató és a Vendég együttesen, amennyiben a feltételek teljesülnek, szerződéses felekké válnak (a továbbiakban: Felek).
3.3. Amennyiben a szolgáltatásokra vonatkozó megrendelést a Vendég megbízásából egy harmadik személy (továbbiakban Közvetítő) adja le a Szolgáltatónak, az együttműködés feltételeit a Szolgáltató és a Közvetítő között megkötött szerződés szabályozza. Ebben az esetben a Szolgáltató nem köteles, de jogosult vizsgálni, hogy a harmadik személy jogszerűen képviseli-e a Vendéget.
4. A Szerződéses jogviszony
4.1. A Vendég szóban vagy írásban megküldött ajánlatkérésére a Szolgáltató ajánlatot küld. Amennyiben az ajánlat elküldésétől számított 72 órán belül nem érkezik konkrét rendelés, úgy a Szolgáltató ajánlati kötöttsége megszűnik. Amennyiben az ajánlatkérés és a tervezett foglalás között kevesebb mint 14 nap van, akkor nem áll módunkban ajánlati kötöttséget biztosítani. A vendég a kiküldött ajánlatot addig tudja elfogadni, amig van szabadon a kiajánlott szobatípusból. A szobákat nem áll módunkban tartani.
4.2. A Szerződés a Vendég írásban, vagy szóban leadott foglalásának a Szolgáltató általi írásban megküldött visszaigazolásával jön létre, és így írásban megkötött Szerződésnek minősül. Szóban leadott foglalás, megállapodás, módosítás, vagy annak a Szolgáltató általi szóbeli visszaigazolása nem szerződés értékű. A szobák értékesítése a szabad kapacitások függvényében történik, a foglalásokat azok beérkezési sorrendjében igazolja vissza a Szolgáltató.
4.3. A megrendelésnek tartalmaznia kell a Vendég nevét, címét, elérhetőségét, érkező fők létszámát, az érkezés és távozás pontos időpontját, a szobatípust, valamint a szolgáltatások pontos megnevezését. A szerződés tartalma kiterjed: a szolgáltatás tárgyára, helyére, időtartamára, árára, tartalmazza továbbá a fizetési és lemondási feltételeket.
A szállás-szolgáltatás igénybevételéről szóló Szerződés meghatározott időtartamra szól.
-
- Ha a Vendég a meghatározott időtartam lejárta előtt véglegesen elhagyja a szállodát, a Szolgáltató jogosult a Szerződésben kikötött szolgáltatás teljes ellenértékére. A lejárati idő előtt megüresedett szobát a Szolgáltató jogosult újra értékesíteni. Ha a vendég a megrendelt szolgáltatásokat nem veszi igénybe, és azokat az egyes szolgáltatások kapcsán biztosított határidőben nem mondja le, vagy a szolgáltató lemondási lehetőséget a szolgáltatás jellege miatt nem biztosít, a vendég kötbért köteles fizetni.
- A szállás-szolgáltatás igénybevételének Vendég által kezdeményezett meghosszabbításához a Szolgáltató előzetes hozzájárulása szükséges. Ebben az esetben a Szolgáltató kikötheti a már teljesített szolgáltatás díjának megtérítését.
- Amennyiben a Vendég a szobáját a bejelentkezéskor a távozás napjaként feltüntetett napon 11:00-ig nem üríti ki, úgy a Vendég köteles a late check-out díjat fizetni, és amennyiben a szobát 17:00 óra után sem üríti ki és a tartózkodás meghosszabbításához a Szolgáltató előzetesen nem járult hozzá, úgy a Szolgáltató jogosult a szobaárat egy további napra is kiszámlázni és ezzel egyidejűleg a Szolgáltató szolgáltatási kötelezettsége is megszüntethető.
- A szállás-szolgáltatás igénybevételének feltétele, hogy a Vendégek igazolják személyazonosságukat a törvényes előírásoknak megfelelően – a 237/2018 sz. Kormányrendelet szerint, a NTAK adatszolgáltatási kötelezettség értelmében a helyszíni bejelentő lap kitöltésével vagy az e-check in szolgáltatás igénybevételével. A szállodában bejelentés nélkül senki sem lakhat.
- A Szerződés módosításához és/vagy kiegészítéséhez a Felek által aláírt írásbeli megállapodás szükséges.
Apartmanház alapszolgáltatás
A mindenkori szobaár magába foglalja a szállást a kiválasztott apartmanban, valamint a kültéri medence használatát az élményelemekkel, a kerti sütögető használatát, valamint, ingyenes parkolási lehetőség az apartmanház saját parkolójában.
Vendéglátás
Az apartmanházban opcionálisan reggeli és ebéd biztosítható. Az apartmanház nem rendelkezik saját konyhával és étteremmel, az ételek elfogyasztására a saját apartmanban van lehetőség. Az ételeket az apartmanház szerződött partnereitől rendeljük. A reggelit előre egyeztetett időpontban 8-10 óra között biztosítjuk. A főétkezés elfogyasztására a bérelt apartmanban vagy a szerződött szolgáltató éttermében van lehetőség. Egyedi étkezési igények kielégítésére előzetes egyeztetés alapján van lehetőség.
Wellness
A wellnes-szolgáltatások a Wellnessrészleg előírásainak betartásával vehetők igénybe. A házirend megtalálható a helyszínen kifüggesztve. Masszázs szolgáltatások igénybevételére előzetes bejelentkezés szükséges. A lefoglalt szolgáltatások lemondására 24 órával az igénybevétel előtt van lehetőség, ezt követően a Szolgáltató lemondási 50% díjat számíthat fel.
5. A szolgáltatás igénybevételének módja és feltételei
5.1. A Vendég az apartmant az érkezés napján 14:00 órától foglalhatja el (Check in), és az utolsó tartózkodási napon délelőtt 10:00 óráig köteles elhagyni (Check out), kivéve, ha előzetes megbeszélést követően a Szolgáltató a korábbi érkezést (Early check in), illetve a későbbi elutazást (Late check out) nem teszi Szerződő félnek lehetővé. A korábbi érkezés, illetve a későbbi elutazás díját a mindenkori árlista tartalmazza.
5.2. A Szolgáltatónak abban az esetben, ha a Vendég nem jelenik meg a megállapodás szerinti nap 24.00 óráig, joga van arra, hogy elálljon a szerződéstől – kivéve, ha későbbi érkezési időpont került kikötésre -, és ezáltal a lemondási feltételekben meghatározott kötbérfizetési kötelezettség lép életbe. Ha a Vendég a szobát az érkezés napján reggel 10:00 óra előtt kívánja elfoglalni, úgy az előző éjszaka díját a Szolgáltató felé meg kell fizetnie.
5.3. A Szolgáltató általi írásban megküldött ajánlat elfogadásával, a foglalás véglegesítéséről szóló visszaigazolással, továbbá a helyszínen vagy előre online kitöltött és aláírt bejelentővel egyidejűleg a Vendég a MAGDAROSA Resort Szerződési Feltételeit elfogadja, és köteles betartani.
5.4. A tartózkodás során szükséges információk a szobai mappán lévő QR kóddal digitálisan letölthetőek. Emellett az apartman recepciója minden munkanap 8-15 óra között áll a vendégek rendelkezésére.
6. Árak
6.1. A szolgáltató vállalja, hogy az aktuális aparmanárait, az aktuális akcióit, kedvezményeit, és egyéb ajánlatait az általa működtetett www.magdarosaresort.hu weboldalon közzéteszi. Az apartman szolgáltatásait közvetítők útján is forgalmazza. Az akciók során alkalmazott árakból, egyéb tényezőkből következően a szolgáltatások ára azonos időben is eltérhet. Emiatt a vendég a szolgáltatóval szemben igényt nem érvényesíthet, rá az általa kötött szerződés szerinti árak vonatkoznak.
6.2. A szolgáltató árait jogosult magyar forintban és EUR-ban is meghatározni. (MNB árfolyamon)
6.3. Áraink a foglaltság, azaz a szabad kapacitás és a tartózkodás időtartamának függvényében, valamint apartmantípustól függően változhatnak.
6.5. Az EKI Concept Kft. az árváltozás jogát fenntartja. A Szolgáltató a meghirdetett árait előzetes bejelentés nélkül szabadon változtathatja. Ez nem vonatkozik az érvényben lévő árajánlatban szereplő és az írásban visszaigazolt árakra.
6.6. Az EKI Concept Kft. által kiadott árak minden esetben tartalmazzák az érvényes, törvényben meghatározott ÁFA-t. EKI Concept Kft. a hatályos adó-törvény (ÁFA) módosulása miatti többlett terheket, előzetes értesítés mellett, áthárítja a Szerződő félre. A szállásdíjak nem tartalmazzák az idegenforgalmi adót, amelyet a szolgáltatás helyszínén kell megfizetni.
7. Megrendelés módosítása
Már véglegesített és visszaigazolt foglalás más dátumra történő áthelyezésére, szobatípus vagy a létszám módosítására az aktuálisan érvényben lévő árak és a szabad kapacitás függvényében írásban van lehetőség.
Amennyiben a módosítás dátuma és az eredeti foglalás dátuma között kevesebb mint 14 nap van, akkor szolgáltatónak mérlegelési joga van a visszatérítést illetően. A visszatérítés vagy időpont módosítás elfogadása nem kötelező érvényű szolgáltató részéröl.
8. Ajánlatok, kedvezmények
8.1. A meghirdetett kedvezmények mindig egyéni szobafoglalásra vonatkoznak.
8.2. A meghirdetett kedvezmények nem vonhatók össze más kedvezménnyel.
8.3. A Szolgáltató speciális kondíciókhoz kötött termékeinek foglalása, csoportos utazás, vagy rendezvények esetén, a fentiektől eltérő, egyedi Szerződésben rögzített feltételeket állapít meg.
8.4. Gyerekkedvezmények: A szolgáltató azon vendégei részére, akik gyermekkel érkeznek, kedvezményeket biztosít. A kedvezmény mértékét az apartmanház honlapján tünteti fel.
· Szülőkkel egy szobában történő elhelyezés esetén
0 – 3 éves korig a kedvezmény mértéke 100%
9. Lemondási feltételek és előleg fizetési szabályok
-
- Standard lemondási, előleg fizetési feltételek:
A megrendelt szolgáltatásokat az érkezést megelőző 14 napon túl lehet lemondani kötbérfizetési kötelezettség nélkül. Abban az esetben, ha a lemondás az érkezést megelőző 14 napon belül történik, megrendelő a visszaigazolt teljes összeg 50%-nak megfizetésére köteles.
Abban az esetben, ha a lemondás az érkezés napján történik, vagy a Vendég a visszaigazolt tartózkodási időn belül egy későbbi napon érkezik meg vagy korábban távozik, köteles a teljes lefoglalt időszakra járó visszaigazolt összeg 100%-át megfizetni.
Előleg fizetésre, a érkezést megelőző 14.dap előtt nincs szükség. - Főszezon valamint a kiemelt és ünnepi időszakok lemondási, előleg fizetési feltételek:
Ünnepi csomagok foglalása esetén módosításra, lemondásra az érkezést megelőző 14. napig biztosítunk lehetőséget kötbérfizetési kötelezettség nélkül. Abban az esetben, ha a lemondás az érkezést megelőző 14 napon belül történik, Vendég köteles a teljes lefoglalt időszakra járó visszaigazolt összeg 100%-át megfizetni. 14 napon belüli lemondás esetén a befizetett előleget a szolgáltató nem fizeti vissza, az összeg nem lefogyasztható.
Előleg fizetés: A foglalás megerősítéséhez előleg fizetésére van szükség. A foglalást követő 5 munkanapon belül a teljes összeg 50%-t előlegként ki kell fizetni. Kötbérmentes lemondás esetén a befizetett előleget a szolgáltató nem fizeti vissza, de az összeg 6 hónapon belül a szabad kapacitás függvényében lelakható. A beérkezett előlegről a szolgáltató előlegszámlát állít ki.
- Standard lemondási, előleg fizetési feltételek:
9.1. A megrendelőnek a lemondást a szolgáltatóval minden esetben írásban kell közölnie. Online foglalás esetén, amennyiben a Vendég az apartmanház saját honlapján foglalt, a visszaigazolásra válaszolva van lehetőség a megrendelés lemondására. Közvetítő partnereink valamelyikénél történt foglalás esetén (booking.com, szallas.hu, airbnb.hu) az adott foglalási felületen szükséges a rezerváció törlése.
9.2. A lemondási feltételek egyéni foglalásokra érvényesek, csoportok, rendezvények, konferenciák esetén a szerződésben megadott feltételek érvényesek.
9.3. Egyedi és akciós ajánlatok esetében a lemondási feltételek a visszaigazolásban szereplő feltétek szerint alakulnak. A szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy a speciális kondíciókhoz kötött termékei – így például akciós ajánlatai – foglalása, csoportos utazás, vagy rendezvények esetén a fentiektől eltérő egyedi szerződésben rögzített feltételeket állapítson meg.
9.4. A lefoglalt, de a Vendég szállodában való tartózkodása alatt igénybe nem vett (szállás, étkezés, kezelések stb.) pénzbeli visszatérítésére nincs lehetőség.
10. Fizetés módja, garancia
10.1. A szolgáltató a megrendelt szolgáltatások teljes összegét, a tartózkodás egészére számítva feltünteti az általa a Vendég számára küldött írásos visszaigazoláson.
10.2. A Szolgáltató a Szerződő fél részére nyújtott szolgáltatásainak ellenértékére legkésőbb az igénybevételt követően, a szállodából történő távozást megelőzően tart igényt. A megrendelt szolgáltatások ellenértéke a helyszínen készpénzzel, bankkártyával, valamint a belföldi szállodák esetében – a hatályos jogszabályoknak megfelelően -Széchenyi Pihenőkártyával (SZÉP kártya) rendezhető. Egyedi megállapodás keretében adhat lehetőséget utólagos fizetésre is, az igénybe vett szolgáltatás értékével egyező összegű banki átutalás az apartmanház bankszámlájára. Külön szerződés alapján az apartmanház által és / vagy szerződött partnere által kiállított voucher, kupon is elfogadható.
10.3. A Szolgáltató a szolgáltatás Szerződés szerinti igénybevételének és az ellenérték kiegyenlítésének garantálására kérhet hitelkártya garanciát, továbbá előleg megfizetését a fizetendő összeg egy részére vagy annak teljes összegére.
10.4. A Szerződő fél számláját kiegyenlítheti HUF-ban. A Szolgáltató a HUF-on kívül EUR-t fogad el számlakiegyenlítés céljából. Az átszámítás, illetve számlázás ebben az esetben a Magyar Nemzeti Banknak a Vendég érkezési napján érvényes deviza eladási árfolyamán vagy a szolgáltató által előzetesen meghatározott és a vendég számára hozzáférhetően közzétett árfolyamon történik. EUR pénznemben történő készpénzes fizetés esetén az esetlegesen visszajáró összeget HUF-ban egyenlíti ki a Szolgáltató.
10.5. Bármely fizetési mód alkalmazásával kapcsolatos költség a Szerződő felet, illetve annak SZÉP kártyáját/hitelkártyáját terheli.
10.6. A vendég a tartózkodása során igénybe vett szolgáltatásokról szóló apartmanszámla kiegyenlítését a recepción teheti meg, ahol a szolgáltató munkatársai számlát készítenek a számlakészítésre vonatkozó jogszabályoknak megfelelően.
11. Háziállatok
11. 1. A Szolgáltató szálláshelyére háziállatot nem hozható.
12. A Vendég jogai
12.1. A Szerződés értelmében a Vendég jogosult a megrendelt szoba, valamint a szálláshely azon létesítményeinek rendeltetésszerű használatára, melyek beletartoznak a szokásos szolgáltatási körbe a kiírásnak, házirendnek megfelelő nyitva-tartási időben.
12.2. A Vendég a Szolgáltató által nyújtott szolgáltatások teljesítésével kapcsolatban panasszal élhet a szálláshelyen való tartózkodás időtartama alatt, az elutazás időpontjáig. A Szolgáltató ezen időszakban hozzá írásban igazoltan eljuttatott (vagy általa jegyzőkönyvbe felvett) panasz kezelésére vállal kötelezettséget.
12.3. A Vendég panasztételi joga a szálláshelyről történt elutazását követően megszűnik. A szálláshelyről történt elutazást követően utólagos kártérítés benyújtására nincs lehetőség.
13. A Vendég kötelezettségei
13.1. A Szerződő fél köteles a Szerződésben megrendelt szolgáltatások ellenértékét a Szerződésben meghatározott időpontig és módon kiegyenlíteni.
13.2. A vendég köteles gondoskodni arról, hogy a felügyelete alá tartozó kiskorúak folyamatosan felnőtt felügyelete alatt tartózkodjanak és megfelelően, a ház rendjét betartva viselkedjenek a szolgáltató apartmanházában.
A kiskorú, vagy más okból nem teljes cselekvőképességű személy károkozásáért – függetlenül attól, hogy a károkozó magatartásra felügyelete alatt vagy azon kívül kerül sor – az apartmanházban tartózkodó felnőtt szülő, kísérő köteles minden károsult irányába helytállni.
13.3. A vendég köteles az őt ért kárt haladéktalanul jelenteni a apartmanház recepcióján és minden szükséges adatot a Szolgáltató rendelkezésére bocsátani, amely ahhoz szükséges, hogy a káreset körülményei tisztázhatóak lehessenek, illetve amelyek egy esetleges szabálysértési, vagy büntető eljáráshoz szükségesek.
13.4. A szolgáltató berendezéseiben és felszerelési tárgyaiban okozott kárért teljes anyagi és erkölcsi felelősséggel tartozik a kárt okozó.
13.5. A szobákból, illetve az épületből bútorokat, berendezési tárgyakat kivinni, áthelyezni nem megengedett.
13.6. A Vendég a medence körüli területen üvegtárgyakat nem használhat, az ebből adódó károkért teljes anyagi felelősséggel tartozik.
13.7. A nemdohányzók védelméről szóló 1999. évi XLII. törvény végrehajtása értelmében 2012. január 1-től az apartmanház nemdohányzó létesítmény. Ennek értelmében az apartmanház zárt helyiségeiben (beleértve a vendégszobákat is), közösségi területein, valamint az apartmanházhoz tartozó teljes nyílt területen (beleértve a teraszokat, erkélyeket is) tilos a dohányzás. A hivatkozott jogszabály betartására vonatkozó kötelességére felhívó jelzéseket a jogszabályban előírt területeken a Szállásadó elhelyezte. Az apartmanház alkalmazottjai jogosultak a vendégeket, valamint az apartmanház területén tartózkodó bármely más személyt figyelmeztetni a jogszabály betartására, illetve a jogszerűtlen magatartás abbahagyására. A vendégek, illetve az apartmanház területén tartózkodó bármely személy köteles a jogszabály betartására, valamint az esetleges felszólítás teljesítésére. Amennyiben bármely vendég vagy az apartmanház területén tartózkodó személy jogsértő magatartása miatt az apartmanház üzemeltetőjét az illetékes hatóság hivatkozott jogszabály alapján bírsággal sújtja, úgy az üzemeltető fenntartja a jogot, hogy az adott jogsértő magatartást tanúsító személyre a bírság összegét áthárítsa, illetve annak megfizetését tőle követelje.
A szobában történő dohányzás esetén a Szolgáltató jogosult extra takarítási díjat felszámolni a Vendéggel szemben.
13.8. Tűz és bármely észlelt veszélyhelyzet esetén a Vendég köteles a recepciót haladéktalanul értesíteni.
13.9 A Vendég köteles az apartmant az érkezéskor tapasztalt tiszta rendezett konyhával visszaadni. Amennyiben ennek nem tesz eleget Szolgáltató jogosul az extra takarításért díjat felszámolni.
14. A Vendég kártérítési felelőssége
14.1. A Vendég mindazon károkért és hátrányokért felelős, melyeket a Szolgáltató vagy harmadik személy a Vendég, vagy kísérője, vagy az ő felelőssége alá tartozó más személyek hibájából elszenved. A vendég felelősséggel tartozik az általa okozott kárt a Szolgáltatónak megfizetni. E felelősség akkor is fennáll, ha a károsult kárának megtérítését közvetlenül a szolgáltatótól jogosult követelni.
14.2. A kártérítési kötelezettség a komplexum teljes területén lévő vagyontárgyakban okozott károkra egyaránt kiterjed.
15. A Szolgáltató jogai
15.1. Amennyiben a Vendég az igénybevett, vagy a Szerződésben megrendelt, de igénybe nem vett kötbérköteles szolgáltatások díjának megfizetésére vonatkozó kötelezettségének nem tesz eleget, a Szolgáltatót követelései biztosítására zálogjog illeti meg a vendégnek azon a személyes tulajdontárgyain, amelyeket a szállodába magával vitt.
15.2. Vagyon- és balesetvédelmi okokból az apartmanház területe biztonsági kamerákkal van ellátva. A vendég a szállodába történő belépéssel hozzájárul, hogy róla felvétel készüljön. A felvételeket az elektronikus rendszer a törvényi szabályozásnak megfelelően tárolja, utána automatikusan törlésre kerül.
15.3. A szolgáltató területén az apartmanház vendégek szórakoztatása érdekében különböző programok kerülhetnek lebonyolításra. A programokról fotó- és videófelvételeket készíthet a szolgáltató munkatársa, vagy a szolgáltató által az erre a feladatra igénybe vett vállalkozás, marketing és promóciós célokra. A programokon megjelent vendég tudomásul veszi és kifejezetten hozzájárul ahhoz, hogy ilyen módon a róla készített felvétel megjelenhet kiadványokban és különböző reklám felületeken. A szolgáltató az adatvédelmi és személyiségi jogokhoz fűződő érdekek érvényesítésére törekszik, azonban a felvételeken szerepelő felismerhetetlenséget garantálni nem tud. A szolgáltató ebből fakadóan, vagy más vendég által készített fotók, videók közreadása miatt nem vállal felelősséget.
16. A Szolgáltató kötelezettsége
A Szolgáltató köteles:
-
- a szerződés alapján megrendelt szállás és egyéb szolgáltatást az érvényes előírások, szolgáltatás standardek szerint teljesíteni
- a vendég írásos panaszát kivizsgálni és a probléma kezeléséhez szükséges lépéseket megtenni, melyet köteles írásban is rögzíteni
17. A Szolgáltató kártérítési felelőssége
-
- Az apartmanház helyiségeit a Vendég minden esetben saját felelősségére látogatja, az apartmanház szolgáltatásait, programjait a saját felelősségére veszi igénybe.
- Az apartmanház felelősséget vállal minden olyan, a Vendéget ért kárért, mely a létesítményein belül a apartmanház, vagy annak alkalmazottainak hibájából következett be.
- Az apartmanház felelőssége nem terjed ki azokra a káreseményekre, amelyek az apartmanház vagy annak alkalmazottainak körén kívül eső ok miatt következtek be, vagy azokat a vendég maga okozta.
- Nem felel továbbá a Szolgáltató a nem rendeltetésszerű használatból eredő károkért.
- Az apartmanház medencéje, valamint a wellness részlegének használata a Vendég saját felelősségére történik, a fokozott csúszásveszélyből eredő balesetekért az apartmanház felelősséget nem vállal.
- A Vendégnek az őt ért kárt azonnal jelentenie kell a recepción, és minden szükséges adatot az apartmanház rendelkezésére kell bocsátania, amely a káreset körülményeinek tisztázásához szükséges.
- Értéktárgyakért, értékpapírokért és készpénzért a Szolgáltató nem vállal felelőséget.
- Szolgáltató közösségi tereiben vagy szobáiban hagyott személyes tárgyakért, (ideértve a szobaszéfben elhelyezett dolgokat, tárgyakat is) a Szolgáltató nem vállal felelősséget.
- A szállóvendégek gépjárművei térítésmentesen parkolhatnak a fedetlen és nem őrzött parkolónkban. A parkolóban elhelyezett gépjárművekben és az azokban elhelyezett tárgyakban keletkező bármiféle kárért (ideértve például, de nem kizárólag: a gépkocsi feltörést és a gépkocsiban lévő bármely tárgy eltulajdonítását; a gépjármű ellopását; természeti jelenség okozta károk) a Szolgáltató a felelősségét kizárja. A parkolóban a KRESZ előírásai szerint kell közlekedni.
18. A szerződés teljesítésének visszautasítása, a szolgáltatási kötelezettség megszűnése
A Szolgáltató jogosult a szállás-szolgáltatásra szóló Szerződést azonnali hatállyal felmondani, így a szolgáltatások nyújtását megtagadni, ha:
-
- a Vendég nem rendeltetésszerűen használja a rendelkezésre bocsátott szobát, illetve a létesítményt, illetve annak berendezését
- a Vendég a szálláshely biztonságával, rendjével, annak alkalmazottjaival kifogásolhatóan, durván viselkedik, alkohol, vagy drogok befolyása alatt áll, fenyegető, sértő, vagy más elfogadhatatlan viselkedést tanúsít
- a Vendég fertőző betegségben szenved.
- a Szerződő fél nem teljesíti a Szerződésben meghatározott előleg-fizetési kötelezettségét a meghatározott időpontig
- közösségi, valamint on-line véleménymegosztó oldalakon hitelrontó, jó hírnevet sértő kommenteket, képeket, információkat tesz közzé vagy az apartmanház, annak vendégei illetőleg munkatársai személyhez fűződő jogait bármely módon megsérti.
- Amennyiben a felek közötti Szerződés “vis major” okokból nem teljesül, a szerződés megszűnik.
19. Elhelyezési garancia
19.1. Amennyiben a Szolgáltató apartmanháza a Szerződésben szereplő szolgáltatásokat saját hibájából (pl. túltöltés, ideiglenes üzemeltetési problémák, stb.) nem tudja biztosítani, a Szolgáltató köteles a Vendég elhelyezéséről haladéktalanul gondoskodni.
19.2. A Szolgáltató köteles;
a Szerződésben szereplő szolgáltatásokat, az abban visszaigazolt áron, az ott kikötött időtartamra – vagy az akadályoztatás megszűntéig – egy másik, ugyanazon vagy magasabb kategóriájú szálláshelyen biztosítani/felajánlani. A helyettesítő szálláshely biztosításának valamennyi többletköltsége a Szolgáltatót terheli. Amennyiben a Szolgáltató ezen kötelezettségeinek maradéktalanul eleget tesz, illetve, ha a Vendég a számára felajánlott helyettesítő szálláslehetőséget elfogadta, utólagos kártérítési igénnyel a Szerződő fél nem élhet.
20. A vendég betegsége, halála
20.1. Amennyiben a szállás-szolgáltatás igénybevételének időtartama alatt a Vendég megbetegszik, és maga nem képes saját érdekében eljárni, a Szolgáltató orvosi segítséget ajánlhat fel.
20.2. A Vendég betegsége/halála esetén a Szolgáltató költségkompenzációra tarthat igényt a beteg/elhunyt hozzátartozója, örököse, illetőleg a számlafizetője részéről; az esetleges orvosi és eljárási költségek, az elhalálozást megelőzően igénybevett szolgáltatások ellenértékének, és a betegség/haláleset kapcsán a felszerelések, berendezési tárgyakban keletkezett esetleges károk tekintetében.
21. Titoktartás
A Szolgáltató a Szerződésben foglalt kötelezettsége teljesítése soron köteles a személyes adatok védelméről és a közérdekű adatok nyilvánosságáról szóló 1992. évi LXIII. Törvény, és az adatvédelemmel kapcsolatos vonatkozó jogszabályok rendelkezéseinek – és amennyiben ezt a Szerződő fél a Szolgáltató tudomására hozta – a Szerződő fél vonatkozó belső szabályainak megfelelően eljárni.
22. Vis major
Azon ok, vagy körülmény (például; háború, tűz, árvíz, időjárásbeli viszontagság, áramhiány, sztrájk bekövetkezése), amely felett a fél nem bír ellenőrzéssel (vis major), bármely felet felmentik a Szerződésből eredő kötelességeik teljesítési alól, amíg ezen ok vagy körülmény fennáll. A felek egyetértenek abban, hogy minden tőlük telhetőt megtesznek, hogy ezen okok és körülmények bekövetkeztének lehetőségét a lehető legalacsonyabb szintre szorítsák, és az ezáltal okozott kárt vagy késedelmet a lehető leghamarabb helyrehozzák.
23. A felek jogviszonyában alkalmazandó jog, eljáró bíróság
A Szolgáltató és a Szerződő fél közötti jogviszonyra a magyar jogszabályok, a Polgári Törvénykönyv rendelkezései az irányadóak. A szolgáltatási szerződésből eredő bármely jogvita lefolytatására a szolgáltató székhelye szerint hatáskörrel rendelkező bíróság kizárólagos illetékességét kötik ki.
24. Adatvédelmi nyilatkozat
A Szolgáltató tevékenysége során kiemelten fontosnak tartja a személyes adatok védelmét. A rendelkezésre bocsájtott személyes adatokat minden esetben a hatályos jogszabályoknak eleget téve kezeli, gondoskodik azok biztonságáról, megteszi azokat a technikai és szervezési intézkedéseket, valamint kialakítja azokat az eljárási szabályokat, amelyek a vonatkozó jogszabályok betartásához szükségesek.
A Szolgáltató tevékenysége során a felhasználók adatait a Szolgáltató az Adatvédelmi törvény értelmében kizárólag szerződéskötési, számlázási, valamint saját reklámcéljaira (amennyiben a vendég ehhez hozzájárult) használja fel.
A szállás-szolgáltatási szerződés megkötése esetén a Vendég elfogadja, hogy elolvasta és megértette a fenti feltételeket és szabályokat, és egyetért az azokban foglaltakkal. Az ÁSZF a későbbiek során módosulhat, mely módosítást a Szolgáltató az apartman honlapján tüntet fel, illetve az érvényes ÁSZF-et az apartmanház recepcióján is elhelyezi.
25. Vegyes rendelkezések:
Jelen általános szerződési feltételek 2025. 07. 01. napjával lépnek hatályba. Rendelkezéseit az egyedi szerződések szabályaival együtt kell alkalmazni.